pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Public relations

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788320815597
ISBN: 83-208-1559-2
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzie public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami PR. Omówiono w niej: *istotę PR jako procesu komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, *zarządzanie PR, *cele PR oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania, *formy oraz zakres narzędzi PR stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii o psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.

Książka "Public relations" - Agnieszka Żbikowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2005 r.