Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788320815597 |
ISBN: | 83-208-1559-2 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
Rozwój orientacji marketingowej przedsiębiorstw oraz zmiany w świadomości konsumentów i innych uczestników wymiany sprawiły, że polskie firmy coraz częściej zaczynają dostrzegać potrzebę komunikacji z różnymi grupami otoczenia i sięgają po narzędzie public relations. Książka została napisana, aby ułatwić posługiwanie się instrumentami PR. Omówiono w niej: *istotę PR jako procesu komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, *zarządzanie PR, *cele PR oraz instrumenty wykorzystywane do ich osiągania, *formy oraz zakres narzędzi PR stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe, działające na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania, marketingu, socjologii o psychologii. Zainteresuje też menedżerów zajmujących się tą tematyką w przedsiębiorstwach.
Książka "Public relations" - Agnieszka Żbikowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2005 r.