Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788320817065 |
ISBN: | 978-83-2081-706-5 |
Data: | 2006-01-17 |
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce zostały opisane zagadnienia związane z ważnym wymiarem zarządzania i planowania, jakim jest kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations (PR). W tym wszechstronnym, a jednocześnie przystępnie napisanym opracowaniu omówiono najczęściej stosowane narzędzia PR oraz przeanalizowano ich przydatność i skuteczność. Poza teorią zawarto też wiele praktycznych przykładów i studiów przypadków, pozwalających wykorzystać zdobytą wiedzę w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozważania nad przyszłością public relations.
Książka "Public relations A. Davis" - Anthony Davis - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2007 r.