Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 166x236 mm |
EAN: | 9788363566852 |
ISBN: | 978-83-6356-685-2 |
Data: | 2017-04-19 |
Opis książki:
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz - dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy - dotrze do niego najskuteczniej!
Książka "Psychografia konsumentów" - Paweł Wójcik - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2017 r.