Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Robert Kozielski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 406 s. |
EAN: | 9788382202809 |
ISBN: | 978-83-8220-280-9 |
Data: | 2020-12-07 |
Opis książki:
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej - często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Książka "Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie" - Robert Kozielski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 406 stron i została wydana w 2020 r.