Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788320815801 |
ISBN: | 83-208-1580-0 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Rozważania rozpoczynają od odrzucenia założeń, że firma jednostronnie tworzy wartość, podstawą wartości są produkty, a klienci reprezentują popyt na to, co jest oferowane na rynku. Chcąc wykorzystać nowe możliwości, przede wszystkim należy przestać myśleć z perspektywy firmy i zacząć myśleć z perspektywy klienta. W koncepcji współtworzenia rynek stanowi forum dialogu między klientem a firmą.
Autorzy wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące rozwoju produktów, kształtowania cen, zarządzania kanałami dystrybucji, marką i relacjami z klientami, korzystania z techniki informacyjnej oraz sprawowania nadzoru korporacyjnego. Zachęcają do spojrzenia w inny sposób na źródła przewagi konkurencyjnej, podstawowe kompetencje, innowacje, rolę menedżera we współtworzeniu wartości i strategię firmy.
Książka "Przyszłość konkurencji" - C.K. Prahalad - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2005 r.