Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
Chip Heath, Dan Heath
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 360 s. |
Wymiar: | 141x218 mm |
EAN: | 9788380879317 |
ISBN: | 978-83-8087-931-7 |
Data: | 2020-09-17 |
Opis książki:
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz - aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów - według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie "zaprogramować", żeby metaforycznie "przyczepiło się" do mózgu odbiorcy.
Książka "Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane" - Chip Heath, Dan Heath - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2020 r. Cena 56.45 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.