Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową
Edward I. Altman, Scott D. Anthony, Mark W. Johnson, Joseph V. Sinfield
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326431791 |
ISBN: | 978-83-2643-179-1 |
Data: | 2014-01-15 |
Opis książki:
Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenie, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe projekty i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację. Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia. Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi: - dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów, - opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu, - zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów, - tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.
Książka "Przez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową" - Edward I. Altman, Scott D. Anthony, Mark W. Johnson, Joseph V. Sinfield - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2014 r.