pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przekonaj pracowników do dbania o jakość

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376413044
ISBN: 978-83-7641-304-4
Data: 2010-09-13
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.

Książka "Przekonaj pracowników do dbania o jakość" - Dorota Szymańska, Marcin Szymański - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2010 r.