Przekonaj pracowników do dbania o jakość
Dorota Szymańska, Marcin Szymański
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376413044 |
ISBN: | 978-83-7641-304-4 |
Data: | 2010-09-13 |
Opis książki:
Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.
Książka "Przekonaj pracowników do dbania o jakość" - Dorota Szymańska, Marcin Szymański - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2010 r.