Przedsiębiorstwo usługowe. Zarządzanie
Beata Filipiak, Aleksander Panasiuk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 406 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 978830115535301 |
ISBN: | 978-83-0115-535-3 |
Data: | 2008-11-19 |
Opis książki:
Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych oraz do praktyków gospodarczych działających w sektorze usług lub wpływających na jego kształtowanie (pracowników administracji i samorządów szczebla centralnego oraz lokalnego).
W książce omówione są następujące zagadnienia: specyfika organizacji przedsiębiorstw usługowych; zarządzanie procesowe; zarządzanie kadrami; strategie zarządzania; rachunkowość zarządcza, controlling i zarządzanie finansami; zarządzanie kapitałem, wartością i ryzykiem; zarządzanie produkcją i jakością; zarządzanie innowacjami, informacją i wiedzą; zarządzanie logistyczne i marketingowe; zarządzanie relacjami z klientami i zintegrowany system rozwiązywania problemów konsumentów.
Autorzy prezentują obecny stan wiedzy na temat zarządzania w przedsiębiorstwach usługowych, zwracając szczególną uwagę na specyfikę tego sektora gospodarki. Nowatorski, uniwersalny sposób ujęcia tematu umożliwia wykorzystanie zawartych w książce treści do analizy i oceny zjawisk zachodzących w każdym przedsiębiorstwie usługowym, bez względu na branżę. Książka zawiera bogatą bibliografię i indeks rzeczowy.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, od kilkunastu lat specjalizującego się w badaniach naukowych i w kształceniu w tej dziedzinie.
Książka "Przedsiębiorstwo usługowe. Zarządzanie" - Beata Filipiak, Aleksander Panasiuk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 406 stron i została wydana w 2008 r.