Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach
Iga Rudawska, Magdalena Soboń
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 432 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376410319 |
ISBN: | 978-83-7641-031-9 |
Data: | 2009-03-17 |
Opis książki:
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają "wbudowane" w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Książka "Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach" - Iga Rudawska, Magdalena Soboń - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 432 stron i została wydana w 2009 r.