Tytuł książki:
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze. Relacje marketingowe i CSR
Autor książki:
Monika Boguszewicz-Kreft
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375567854 |
ISBN: | 978-83-7556-785-4 |
Data: | 2015-10-28 |
Cena wydawcy: 48.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Na stronach niniejszej publikacji czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptualne zbadać.
Książka "Przedsiębiorstwa i ich interesariusze. Relacje marketingowe i CSR" - Monika Boguszewicz-Kreft (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2015 r.