pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788325552916
ISBN: 978-83-2555-291-6
Data: 2013-06-21
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia stanowi syntetyczną, a jednocześnie szeroką analizę literatury przedmiotu z zakresu przedsiębiorczości. Kierowana jest przede wszystkim do studentów szkół wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania jako podręcznik do podstaw przedsiębiorczości. Stanowi też interesującą lekturę dla praktyków - przedsiębiorców oraz menedżerów działających w sektorze MSP.

Książka prezentuje m.in.: różnorodne podejścia do przedsiębiorczości zawarte w teoriach ekonomii i zarządzania, charakterystykę przedsiębiorczości w różnych ujęciach, nowe aspekty w teorii przedsiębiorczości, charakterystykę przedsiębiorcy - jego cechy, motywy, różne rodzaje przedsiębiorców, uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości - zarówno wewnętrzne (tkwiące w przedsiębiorcy - podmiocie), jak i zewnętrzne (wynikające z otoczenia), specyfikę MSP oraz ich rolę w kreowaniu zachowań przedsiębiorczych, tradycyjne i niekonwencjonalne formy finansowania działalności MSP oraz instytucjonalne formy wsparcia tego sektora.

Drugie wydanie zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące: przedsiębiorczości rodzinnej, jej istoty i rodzajów, najważniejszych problemów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw rodzinnych; przedsiębiorczości kobiet, którą scharakteryzowano w kontekście trudnej sytuacji kobiet na rynku pracy i w pracy zawodowej; przedsiębiorczości akademickiej, będącej przejawem innowacyjnej koncepcji przedsiębiorczości rozwijanej wśród studentów i pracowników naukowych uczelni; przedsiębiorczości społecznej, a także ekonomii społecznej.

Książka "Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne" - Teresa Piecuch - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2013 r.