Przedsiębiorczosć korporacyjna. Rynek, strategie, zarządzanie
Izabela Czaja, Ewa Kozień
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 324 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788380851009 |
ISBN: | 978-83-8085-100-9 |
Data: | 2016-11-10 |
Opis książki:
Książkę wyróżnia całościowe spojrzenie na zagadnienie kształtowania zachowań i postaw przedsiębiorczych w korporacjach, które określane jest jako intraprzedsiębiorczość. W procesie zarządzania korporacjami istotne jest wykorzystanie podejścia przedsiębiorczego, które w praktyce determinuje ich rozwój. W książce wyjaśniono wiele złożonych zagadnień, związanych z przedsiębiorczością korporacyjną w aspekcie ekonomicznym, prawnym, technologicznym, globalnym, przywództwa oraz kultury i innowacji.
Celem publikacji jest holistyczne i interdyscyplinarne ukazanie złożonego systemu dużych i wielkich przedsiębiorstw, w których wnętrzu tworzone jest środowisko w rożnym stopniu rozwijające przedsiębiorczość korporacyjną.
Adresatami są menedżerowie, pracownicy korporacji, studenci oraz czytelnicy zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przedsiębiorczości korporacyjnej.
Książka została napisana przez pracowników naukowych trzech katedr Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie: Katedry Przedsiębiorczości i Innowacji, Katedry Strategii Zarządzania i Rozwoju Organizacji oraz Katedry Prawa Międzynarodowego, a także Katedry Gospodarki Przestrzennej i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Stanowi ona kontynuację wcześniejszej publikacji pt. "Przedsiębiorczość i zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem".
Książka "Przedsiębiorczosć korporacyjna. Rynek, strategie, zarządzanie" - Izabela Czaja, Ewa Kozień (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2016 r.