pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Przedsiębiorczość internetowa

Autor książki:

Mirosław Łoboda, Radosław Mącik

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788322724279
ISBN: 83-227-2427-6
Data: 2005-09-29
Cena wydawcy: 24.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praca traktuje o przedsiębiorczości internetowej, zjawisku, które pojawiło się wraz z upowszechnieniem Internetu w gospodarce i jest odmianą tradycyjnej działalności przedsiębiorczego homo oeconomicus, realizowanej teraz za pomocą nowych narzędzi, w nowym środowisku, z zastosowaniem nowych modeli biznesu. Praca porusza różne aspekty przedsiębiorczości internetowej: analizuje jej istotę, opisuje portale uczące przedsiębiorczości i aukcje internetowe będące swoistym poligonem dla początkujących przedsiębiorców, przedstawia także korzyści płynące z zastosowania w praktyce handlu elektronicznego oraz sposoby prowadzenia w Internecie badań marketingowych, wskazuje skuteczne rozwiązania stosowane przy projektowaniu witryn, prezentuje różnorodne modele biznesu internetowego

Książka "Przedsiębiorczość internetowa" - Mirosław Łoboda, Radosław Mącik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.