Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 144 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788322724279 |
ISBN: | 83-227-2427-6 |
Data: | 2005-09-29 |
Opis książki:
Praca traktuje o przedsiębiorczości internetowej, zjawisku, które pojawiło się wraz z upowszechnieniem Internetu w gospodarce i jest odmianą tradycyjnej działalności przedsiębiorczego homo oeconomicus, realizowanej teraz za pomocą nowych narzędzi, w nowym środowisku, z zastosowaniem nowych modeli biznesu. Praca porusza różne aspekty przedsiębiorczości internetowej: analizuje jej istotę, opisuje portale uczące przedsiębiorczości i aukcje internetowe będące swoistym poligonem dla początkujących przedsiębiorców, przedstawia także korzyści płynące z zastosowania w praktyce handlu elektronicznego oraz sposoby prowadzenia w Internecie badań marketingowych, wskazuje skuteczne rozwiązania stosowane przy projektowaniu witryn, prezentuje różnorodne modele biznesu internetowego
Książka "Przedsiębiorczość internetowa" - Mirosław Łoboda, Radosław Mącik (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.