Propaganda Dobrych Serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej
Dominika Maison, Piotr Wasilewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Agencja Wasilewski |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 262 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788392403913 |
ISBN: | 978-83-924039-1-3 |
Data: | 2016-03-22 |
Opis książki:
Pierwsza w Polsce książka o reklamie niekomercyjnej, nazywanej potocznie reklamą społeczną. Oparta na naukowych badaniach i praktycznych przykładach wciąż pozostaje źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem tej formy komunikacji. Ważną pozycją o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania kampanii społecznych. Bogato ilustrowana publikacja wyjaśnia różnice między reklamą społeczną a komercyjną, przedstawia historię zjawiska na świecie i w Polsce, szeroko opisuje i analizuje kilkanaście kampanii polskich i zagranicznych, wskazuje na znaczenie badań skuteczności reklam, prezentuje dorobek „w służbie ludzkości” Andrzeja Pągowskiego, polskiego odpowiednika „skandalisty” Oliviera Toscaniego.
W książce znalazły się wywiady z profesorami: Jerzym Bralczykiem i Jerzym Mellibrudą oraz publicystą Krzysztofem T. Toeplitzem, a także z Jolantą Kwaśniewską, prezesem Fundacji „Porozumienie bez barier”. Istotnym merytorycznie i efektownym wizualnie uzupełnieniem tomu jest dokumentalny zapis ponad 40 polskich kampanii społecznych z lat 1997-2001. Kontynuację tej wyjątkowej pozycji (dwa wydania!) stanowi „Szlachetna propaganda dobroci, czyli drugi tom o reklamie społecznej”, wydany również przez Agencję Wasilewski.
Książka "Propaganda Dobrych Serc, czyli pierwszy tom o reklamie społecznej" - Dominika Maison, Piotr Wasilewski - oprawa miękka - Wydawnictwo Agencja Wasilewski. Książka posiada 262 stron i została wydana w 2013 r.