Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 188 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788374264693 |
ISBN: | 978-83-7426-469-3 |
Data: | 2012-01-20 |
Opis książki:
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.Jeśli zatem chcesz: - optymalnie przygotować internetową witrynę firmową i fachowo nią zarządzać, - właściwie stosować reklamę w Internecie, - zrozumieć istotę promocji wykorzystującej wyszukiwarki internetowe, - kreować wizerunek on-line oraz poznać środki promocji uzupełniającej, - mierzyć efektywność i skuteczność działań promocyjnych on-line, możesz o tym wszystkim przeczytać w książce, dzięki której dodatkowo poznasz: - zasady projektowania oraz sposoby wykorzystania systemów ekstranetowych oraz intranetowych (aby skutecznie kształtować relacje z partnerami zewnętrznymi oraz pracownikami), - podstawowe założenia badań marketingowych realizowanych w Internecie, - modele budowania programów lojalnościowych w Internecie.
?Promocja w Internecie? to kompendium wiedzy dla: praktyków-specjalistów ds. marketingu i PR oraz menedżerów - zainteresowanych strategicznym wykorzystaniem marketingu internetowego, dydaktyków marketingu - zainteresowanych nowymi sposobami komunikowania się przedsiębiorstw z szeroko rozumianym klientem, studentów - gdyż informuje o nowych obszarach promocji w sieci, a ta wiedza umożliwi im rozwój kariery zawodowej praktycznie w każdej branży.
Książka "Promocja w Internecie" - Grzegorz Mazurek - oprawa miękka - Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr. Książka posiada 188 stron i została wydana w 2008 r.