pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców

Autor książki:

Tadeusz Sztucki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 150x238 mm
EAN: 9788385428084
ISBN: 83-85428-08-9
Data: 2005-05-13
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wiedza i praktyka promocji stanowią wysoce cenione wartości zawodowe pracowników specjalizujących się w tej atrakcyjnej działalności i są podstawą sukcesów na drodze kariery zawodowej. Zadaniem tej książki jest dostarczenie najnowszej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności projektowania, wykonywania i rozpowszechniania promocji - pracownikom marketingu i reklamy, zatrudnionym w przedsiębiorstwach, agencjach oraz ich właścicielom i menedżerom, także studentom i słuchaczom specjalistycznych kursów i tym wszystkim, dla których umiejętność komunikowania się z nabywcami jest warunkiem powodzenia i osobistej satysfakcji.

Książka "Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców" - Tadeusz Sztucki - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet.