Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Placet |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 150x238 mm |
EAN: | 9788385428084 |
ISBN: | 83-85428-08-9 |
Data: | 2005-05-13 |
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Wiedza i praktyka promocji stanowią wysoce cenione wartości zawodowe pracowników specjalizujących się w tej atrakcyjnej działalności i są podstawą sukcesów na drodze kariery zawodowej. Zadaniem tej książki jest dostarczenie najnowszej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności projektowania, wykonywania i rozpowszechniania promocji - pracownikom marketingu i reklamy, zatrudnionym w przedsiębiorstwach, agencjach oraz ich właścicielom i menedżerom, także studentom i słuchaczom specjalistycznych kursów i tym wszystkim, dla których umiejętność komunikowania się z nabywcami jest warunkiem powodzenia i osobistej satysfakcji.
Książka "Promocja. Sztuka pozyskiwania nabywców" - Tadeusz Sztucki - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet.