pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 312 s.
Wymiar: 167x238 mm
EAN: 9788301144128
ISBN: 83-0114-412-2
Data: 2008-11-22
Cena wydawcy: 57.65 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień.
Uhonorowana Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2002 roku oraz wyróżnieniem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w 2003 roku.
Przetłumaczona na język rosyjski i wydana na Ukrainie w 2003 roku. Zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną.
Połączenie dorobku teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.

Książka "Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem" - Jan W. Wiktor - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2006 r.