Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 312 s. |
Wymiar: | 167x238 mm |
EAN: | 9788301144128 |
ISBN: | 83-0114-412-2 |
Data: | 2008-11-22 |
Opis książki:
Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień.
Uhonorowana Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2002 roku oraz wyróżnieniem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN w 2003 roku.
Przetłumaczona na język rosyjski i wydana na Ukrainie w 2003 roku. Zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną.
Połączenie dorobku teorii komunikacji społecznej z wiedzą w zakresie zarządzania i marketingu umożliwiło szerokie, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do problematyki promocji.
Książka "Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem" - Jan W. Wiktor - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 312 stron i została wydana w 2006 r.