Dane szczegółowe: | |
Producent: | Placet |
Rok wyd.: | 1999 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
EAN: | 2353718012680 |
ISBN: | 83-8542-808-9 |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci, pośrednicy handlowi i jak ich pozyskiwać, jak sporządzić plan marketingu i reklamy, jakie usługi świadczą agencje reklamy i jak korzystnie z nimi współpracować,jak sporządzić plan kampanii reklamowej, jak być kreatywnym i tworzyć pomysłową promocję, jakie środki zapewniają aktywizację sprzedaży, jak budować IMAGE przedsiębiorstwa, jakie są etyczne i prawne uregulowania reklamy.
Książka "Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży" - Tadeusz Sztucki - oprawa miękka - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 224 stron i została wydana w 1999 r.