Promocja miast. Nowa Perspektywa
Anna Proszowska-Sala, Magdalena Florek
Dane szczegółowe: | |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 195x277 mm |
EAN: | 9788392851851 |
ISBN: | 978-83-928518-5-1 |
Data: | 2014-11-14 |
Opis książki:
Marka miasta to jego opowieść. Opowieść, która nigdy się nie kończy. Trzeba ją snuć na tyle umiejętnie, aby zachwycała i pociągała za sobą tysiące ludzi. Najważniejszym zadaniem jakie stoi przed promocją miast i regionów to uczynić ją bardziej niezwykłą, inspirującą, przekonującą i skuteczną.
Wierzymy w świadome kreowanie marki miasta. Wierzymy w kreowanie marki miasta przez instytucje, ale też mieszkańców: parkingowego, właściciela restauracji, barmana, taksówkarza, pracownika urzędu i recepcjonistki w hotelu. Wierzymy w promocję miasta, ale przede wszystkim w jej NOWĄ PERSPEKTYWĘ!
Książka "Promocja miast. Nowa Perspektywa" - Anna Proszowska-Sala, Magdalena Florek - oprawa twarda - Wydawnictwo . Książka posiada 280 stron i została wydana w 2010 r.