pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Promocja miast. Nowa Perspektywa

Dane szczegółowe:
Rok wyd.: 2010
Oprawa: twarda
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 195x277 mm
EAN: 9788392851851
ISBN: 978-83-928518-5-1
Data: 2014-11-14
Cena wydawcy: 130.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marka miasta to jego opowieść. Opowieść, która nigdy się nie kończy. Trzeba ją snuć na tyle umiejętnie, aby zachwycała i pociągała za sobą tysiące ludzi. Najważniejszym zadaniem jakie stoi przed promocją miast i regionów to uczynić ją bardziej niezwykłą, inspirującą, przekonującą i skuteczną.

Wierzymy w świadome kreowanie marki miasta. Wierzymy w kreowanie marki miasta przez instytucje, ale też mieszkańców: parkingowego, właściciela restauracji, barmana, taksówkarza, pracownika urzędu i recepcjonistki w hotelu. Wierzymy w promocję miasta, ale przede wszystkim w jej NOWĄ PERSPEKTYWĘ!

Książka "Promocja miast. Nowa Perspektywa" - Anna Proszowska-Sala, Magdalena Florek - oprawa twarda - Wydawnictwo . Książka posiada 280 stron i została wydana w 2010 r.