Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566333 |
ISBN: | 978-83-6356-633-3 |
Data: | 2014-11-21 |
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasadystwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej.Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce.?
Książka "Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk" - Robert Stępowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r.