Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 250 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788363566968 |
ISBN: | 978-83-6356-696-8 |
Data: | 2018-02-07 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii marki.
Ta książka to kompendium wiedzy, doświadczeń i punktów widzenia wielu strategów i marketerów, co pomaga zrozumieć złożoność procesu konstruowania strategii marki i odnaleźć właściwą drogę do celu.
Książka "Projektowanie strategii marki" - Maciej Tesławski i Przyjaciele - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2018 r.