Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji
Urszula Chrąchol-Barczyk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | edu-Libri |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 120 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788365648853 |
ISBN: | 978-83-6564-885-3 |
Data: | 2018-09-05 |
Opis książki:
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.
Książka "Program lojalnościowy. Od zbierania punktów do grywalizacji" - Urszula Chrąchol-Barczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo edu-Libri. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2018 r. Cena 21.45 zł. Zapraszamy na zakupy!