pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 180x235 mm
EAN: 9788324634019
ISBN: 978-83-246-3401-9
Data: 2011-08-25
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go doinnego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:


  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dó i usług

  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dó i usług

  • 3. JAKIE MARKI dó i usług KUPUJE e-konsument

  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. " Polski e-konsument - typologia, zachowania " (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Książka "Produkty i marki w opinii e-konsumentów" - Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2011 r.