pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki

Dane szczegółowe:
Wydawca: WSIiZ
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788360583326
ISBN: 978-83-6058-332-6
Data: 2009-04-17
pozycja niedostępna

Opis książki:

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach.
Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.

Książka "Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki" - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2009 r.