Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WSIiZ |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788360583326 |
ISBN: | 978-83-6058-332-6 |
Data: | 2009-04-17 |
Opis książki:
Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach.
Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.
Książka "Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki" - oprawa miękka - Wydawnictwo WSIiZ. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2009 r.