pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Proaktywny telemarketing

Autor książki:

Paweł Walczak

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324675067
ISBN: 978-83-246-7506-7
Data: 2013-09-04
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie.

Słowoproaktywność" w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowemprzedsiębiorczość ". Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne czy właściwe działanie to tylko efekt proaktywności. Zanim bowiem zaczniesz działać czy reagować, zmiana musi nastąpić w Tobie. Dopiero wówczas możemy mówić o proaktywności. Nie jest ona efektem, czymś, co należy osiągnąć. Nie jest kolejnym celem w Twoim życiu, do którego należy dążyć. Jest przyczyną, postawą, zapewnia dostęp do zasobów zarówno związanych z podejmowaniem inicjatywy, jak i wynikających z braku inicjatywy - w zależności od tego, jakie działanie uznamy za lepsze.

Proaktywność sprawdza się w całym procesie sprzedaży, jednak ta książka skupia się na najtrudniejszym etapie procesu sprzedażowego - na telesprzedaży. Dlaczego? Ponieważ jeśli właśnie w tej przestrzeni nauczysz się działać proaktywnie, przeniesienie zdobytych doświadczeń na inny grunt będzie dla Ciebie bardzo proste. Co więcej, struktura proaktywnej postawy pozostaje zawsze taka sama. Zatem korzyści z przeczytania tej książki i odbycia proponowanego w niej treningu odniosą nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się telefonowaniem.


Paweł Walczak - socjolog, coach, szkoleniowiec, konsultant wsparcia sprzedaży. Przez kilkanaście lat pracował w działach sprzedaży, na różnych, również menedżerskich stanowiskach. W 2007 r. zrealizował kryteria sprzedaży organizacji MDRT, dołączając tym samym do grona najlepszych na świecie sprzedawców produktów ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Telemarketing był w zasadzie zawsze obecny w jego życiu - autor wykorzystywał go do umawiania spotkań, sprzedaży i rozmów reklamacyjnych. Jego motto to:Szczęścia się nie szuka, szczęście się trenuje ".

Książka "Proaktywny telemarketing" - Paweł Walczak - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2013 r.