pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Autor książki:

Marcin Pietraszek

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788324683369
ISBN: 978-83-246-8336-9
Data: 2014-02-18
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wypromuj się albo zgiń!

Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy firma ma tylko jednego, pewnego odbiorcę swoich towarów czy usług i nie chce szukać kolejnych. W każdej innej sytuacji jest to konieczne. Jednak promowanie małej firmy, jeśli ma być skuteczną inwestycją, nie zaś niepotrzebnym kosztem, powinno przebiegać nieco inaczej niż promowanie dużej korporacji.

Marcin Pietraszek wie, o czym pisze, ponieważ sam prowadzi firmę, która świadczy usługi z zakresu public relations małym przedsiębiorstwom. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, bo, jak słusznie zauważył, na rynku jest wiele poradników z dziedziny marketingu i promocji, tyle że skierowanych do firm przynajmniej średnich, które mają budżety, sztaby ludzi, rozmach i zasięg. Brakuje porad dla kogoś takiego jak Ty - właściciela niewielkiego biznesu, który sam zajmuje się jego promowaniem albo w pełni nadzoruje ten proces.

Z tej pełnej konkretów książki dowiesz się m.in.:

  • jakie mity krążą wokół promocji niewielkich firm,
  • co robić, a co sobie odpuścić,
  • jak promować firmę tradycyjną, a jak e-biznes.

Przekonasz się także, że stare metody nadal działają, a nowe można wspaniale zaprząc do pracy na Twoją rzecz.

A wszystko to z turbodoładowaniem efektu synergii...


Marcin Pietraszek - właściciel agencji public relations Empemedia, skoncentrowanej na promocji małych i średnich firm. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju małych firm. Jest autorem książek Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce (Onepress, 2012).

Książka "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie" - Marcin Pietraszek - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2014 r.