Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż
Dorota Bednarska-Olejniczak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 262 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788375562569 |
ISBN: | 978-83-7556-256-9 |
Data: | 2010-11-09 |
Opis książki:
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.
Książka "Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż" - Dorota Bednarska-Olejniczak - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 262 stron i została wydana w 2010 r.