pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 262 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788375562569
ISBN: 978-83-7556-256-9
Data: 2010-11-09
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów? Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.

Książka "Private Banking - marketing, jakość, sprzedaż" - Dorota Bednarska-Olejniczak - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 262 stron i została wydana w 2010 r.