Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego
Ewelina Masiarz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Novae Res |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 82 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788380830585 |
ISBN: | 978-83-8083-058-5 |
Data: | 2016-03-18 |
Opis książki:
Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?
Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?
Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?
Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?
Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?
Na ile social media są nadal social?
Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież "cel uświęca środki".
Książka "Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego" - Ewelina Masiarz - oprawa miękka - Wydawnictwo Novae Res. Książka posiada 82 stron i została wydana w 2016 r.