pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Praktyka zarządzania strategicznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 334 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320818079
ISBN: 978-83-2081-807-9
Data: 2009-01-22
Cena wydawcy: 56.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem autorów pracy jest przedstawienie zarządzania strategicznego na przykładach. Taki układ książki powoduje, że stanowi ona doskonałe uzupełnienie podręczników z tej dziedziny o faktyczne przejawy oddziaływania warunków zewnętrznych i wewnętrznych na wybory strategiczne.
Przedmiotem case study, które dotyczą wyłącznie polskich przedsiębiorstw, są zagadnienia tworzące składowe procesu zarządzania strategicznego. Ich analiza umożliwia zastosowanie metod analizy strategicznej do rozwiązywania różnego rodzaju problemów praktycznych w zakresie planowania, a także ułatwia zrozumienie implementacji strategii oraz narzędzi i funkcji kontroli strategicznej. Cenną pomocą są zamieszczone na końcu każdego przypadku kwestie do rozstrzygnięcia oraz rozwiązania tabelaryczne i wykresy do bezpośredniego wykorzystania lub tworzenia innych narzędzi.
Zamiarem autorów było zachęcenie czytelników do studiowania wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego w konfrontacji z polską praktyką gospodarczą. Opracowanie może być przydatne zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i dla menedżerów podejmujących decyzje w przedsiębiorstwach różnych typów.
Autorami podręcznika są pracownicy naukowi Katedry Zarządzania Strategicznego Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz doradcy współpracujący z uznanymi firmami konsultingowymi. Pracami zespołu kierowała prof. zw. dr hab. Elżbieta Urbanowska-Sojkin.

Książka "Praktyka zarządzania strategicznego" - Elżbieta Urbanowska-Sojkin, Piotr Banaszyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 334 stron i została wydana w 2009 r.