Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Nieoczywiste |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
EAN: | 9788363391973 |
ISBN: | 978-83-6339-197-3 |
Data: | 2019-09-25 |
Opis książki:
Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Robert Stępowski
ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Piotr Lutek
Kancelaria Doradcza Synergia
Książka "Praktyczny marketing miast i regionów" - Jacek Pogorzelski - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2019 r. Cena 41.56 zł. Zapraszamy na zakupy!