pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Praktyczny marketing miast i regionów

Autor książki:

Jacek Pogorzelski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
EAN: 9788363391973
ISBN: 978-83-6339-197-3
Data: 2019-09-25
41.56 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.

Robert Stępowski
ekspert marketingu miejsc, redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.

Piotr Lutek
Kancelaria Doradcza Synergia

Książka "Praktyczny marketing miast i regionów" - Jacek Pogorzelski - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2019 r. Cena 41.56 zł. Zapraszamy na zakupy!