Tytuł książki:
Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy
Autor książki:
Lucyna Kowalczyk

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788372515797 |
ISBN: | 978-83-7251-579-7 |
Data: | 2008-11-22 |
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Publikacja poświęcona jest problematyce analizy i oceny wiarygodności kontrahenta. Prezentuje instytucje oraz podstawowe źródła informacji i metodykę badań umożliwiających poznanie kontrahentów, a także mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia płynące z otoczenia gospodarczego.
Książka "Praktyczne i teoretyczne aspekty badania wiarygodności firmy" - Lucyna Kowalczyk - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2006 r.