Tytuł książki:
Praktyczna psychologia poznawcza. Marketing i reklama
Autor książki:
Andrzej Falkowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 166 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788389120069 |
ISBN: | 83-89120-06-2 |
Data: | 2001-01-18 |
Cena wydawcy: 33.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka "Praktyczna psychologia poznawcza w zastosowaniach praktycznych: marketing i reklama" pokazuje w jaki sposób zaawansowana wiedza z dziedziny psychologii poznawczej pozwala tworzyć skuteczne metody wywierania wpływu na ludzi w praktycznej dziedzinie marketingu i reklamy.
Książka "Praktyczna psychologia poznawcza. Marketing i reklama" - Andrzej Falkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne.