Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320817386 |
ISBN: | 978-83-2081-738-6 |
Data: | 2009-02-14 |
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Książka "Pozycjonowanie produktu" - Jacek Pogorzelski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2009 r.