pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Poznański estudia etnologiczne 7. Reklama w kulturze współczesnej

Autor książki:

Adam Pomieciński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Poznańskie
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
Wymiar: 164x237 mm
EAN: 9788371773631
ISBN: 83-7177-363-3
Data: 2006-01-25
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem pracy – stanowiącej siódmą pozycję Poznańskich Studiów Etnologicznych – jest usytuowanie zjawiska reklamy na mapie współczesności z antropologicznego punktu widzenia. W pięciu rozdziałach autor porusza problemy estetyzacji dzisiejszej kultury, tożsamości kulturowej i podmiotowej, na której odciskają swe piętno reklamowe wyobrażenia, kwestie językowych aspektów reklamy, związku między przekazem reklamowym a globalizacją i "nową” lokalnością, a także interpretacji reklamy z punktu widzenia wszechobecności i niezbywalności mitycznych elementów kultury. Książka napisana jest żywym i potoczystym językiem.

Książka "Poznański estudia etnologiczne 7. Reklama w kulturze współczesnej" - Adam Pomieciński - oprawa miękka - Wydawnictwo Poznańskie.