Poznański estudia etnologiczne 7. Reklama w kulturze współczesnej
Adam Pomieciński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Poznańskie |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 132 s. |
Wymiar: | 164x237 mm |
EAN: | 9788371773631 |
ISBN: | 83-7177-363-3 |
Data: | 2006-01-25 |
Opis książki:
Celem pracy – stanowiącej siódmą pozycję Poznańskich Studiów Etnologicznych – jest usytuowanie zjawiska reklamy na mapie współczesności z antropologicznego punktu widzenia. W pięciu rozdziałach autor porusza problemy estetyzacji dzisiejszej kultury, tożsamości kulturowej i podmiotowej, na której odciskają swe piętno reklamowe wyobrażenia, kwestie językowych aspektów reklamy, związku między przekazem reklamowym a globalizacją i "nową” lokalnością, a także interpretacji reklamy z punktu widzenia wszechobecności i niezbywalności mitycznych elementów kultury. Książka napisana jest żywym i potoczystym językiem.
Książka "Poznański estudia etnologiczne 7. Reklama w kulturze współczesnej" - Adam Pomieciński - oprawa miękka - Wydawnictwo Poznańskie.