Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich. Wybrane aspekty
Sławomir Gawroński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 408 s. |
Wymiar: | 160x234 mm |
EAN: | 9788375454192 |
ISBN: | 978-83-7545-419-2 |
Data: | 2013-06-19 |
Opis książki:
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieństwach, jakie poszczególne sfery aktywności człowieka wykazują w stosunku do realiów i praw rynkowych funkcjonujących w gospodarce i rządzących światem ekonomii, tworząc nowe obszary marketingu sektorowego. Prezentowana książka przedstawia związki między teoretycznymi koncepcjami marketingu, uwzględniającymi jego pozabiznesowy charakter, a praktycznym wykorzystywaniem w różnych formach marketingu sektorowego (skupionego na marketingu politycznym, terytorialnym, mundurowym i kościelnym).Autor analizuje działalność komunikacyjną w wymienionych obszarach marketingu, opierając się na materiale empirycznym, umożliwiającym weryfikowanie stawianych hipotez. Założeniem kluczowym dla prezentowanych rozważań jest spostrzeżenie, iż społeczna ekspansja marketingu wynika z faktu wykorzystywania podobnych narzędzi komunikowania marketingowego, które mają charakter uniwersalny, są łatwo dostosowywane do niebiznesowych warunków i efektywne niezależnie od obszary wykorzystywania. Komunikowanie marketingowe pełni tym samym funkcję łącznika między biznesowymi i niebiznesowymi obszarami marketingu sektorowego, stanowiąc czynnik determinujący społeczną ekspansję marketingu.
Książka "Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich. Wybrane aspekty" - Sławomir Gawroński - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 408 stron i została wydana w 2013 r.