Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję
Guy Kawasaki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 512 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326484056 |
ISBN: | 978-83-2648-405-6 |
Data: | 2015-05-28 |
Opis książki:
Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek? Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać? Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów? Są to kwestie, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Guya Kawasakiego.Tytuł oryginału: Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition Powrót do rzeczywistości to książka dla wszystkich, którzy chcieliby: - zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku, - uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa, - znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu.
Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.
Książka "Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję" - Guy Kawasaki - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 512 stron i została wydana w 2015 r.