Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375610611 |
ISBN: | 978-83-7561-061-1 |
Data: | 2010-03-17 |
Opis książki:
Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki. Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.
Książka "Potencjał konkurencyjny marki" - Paweł Patkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2010 r.