Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375614473 |
ISBN: | 978-83-7561-447-3 |
Data: | 2015-02-23 |
Opis książki:
Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi.
Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w "chmurze". To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki - logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności.
Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.
Książka "Potencjał biznesowy mediów społecznościowych" - Katarzyna Bachnik, Justyna Szumniak-Samolej - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2015 r.