Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 210 s. |
Wymiar: | 145x215 mm |
EAN: | 9788324603541 |
ISBN: | 978-83-246-0354-1 |
Data: | 2009-03-28 |
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Wszyscy jesteśmy uzależnieni od marek. To one kształtują naszą tożsamość i są naszymi punktami oparcia. Oceniamy ludzi według tego, czym jeżdżą i co mają na sobie. Za markowe produkty często przepłacamy -- i to słono. Czasami sądzimy, że jesteśmy zbyt racjonalni i inteligentni, by dać się nabrać. Nic bardziej złudnego. Co ciekawe, markami najsilniejszymi nie zawsze są te największe. To dlatego, że kultową markę buduje się inaczej niż przez natarczywą reklamę
Książka "Potęga kultowej marki" - Matthew W. Ragas, Bolivar J. Bueno - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 210 stron i została wydana w 2007 r.