Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 364 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788324601578 |
ISBN: | 978-83-246-0157-8 |
Data: | 2009-03-28 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorzy tej książki od dwudziestu pięciu lat badają siły ekonomiczne decydujące o sukcesie lub porażce w gospodarce sieciowej. Omawiają sprawdzone zasady gry na rynkach informacji. Skorzystaj z ich doświadczenia i dowiedz się jak: `opakować` informację w usługi i produkty podnoszące jej wartość, sprzedawać podobne wiadomości po różnych cenach, zarabiać na wdrożeniu kolejnych wersji produktów informacyjnych, zabezpieczyć swoją własność intelektualną przed piractwem, wprowadzić nowe standardy odcinające konkurencję od klientów.
Książka "Potęga informacji" - Carl Shapiro, Hal R. Varian - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 364 stron i została wydana w 2007 r.