Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej
Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 136 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324624454 |
ISBN: | 978-83-246-2445-4 |
Data: | 2009-12-02 |
Opis książki:
Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach- Astronomia ludzkich potrzeb
- Fakty ukryte pod obrazem
- Oko w oko z consumer insight
- Poznawanie odbiorcy z bliska
"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo — i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie:Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".
Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:
- Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
- Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
- Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
- Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?
Książka "Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej" - Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2010 r.