pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu

Autor książki:

Matt Haig

Dane szczegółowe:
Wydawca: Bellona
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788311103467
ISBN: 83-11-10346-1
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 25.93 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Świetnie napisana, zabawna, choć pewnie nie dla wszystkich, książka przybliżająca kulisy najgłośniejszych i zazwyczaj bardzo kosztownych pomyłek takich potentatów rynkowych, jak Coca-Cola, IBM, Microsoft, Mc Donald`s, Sony, Pepsi czy British Airways. Autor podzielił je na kilka kategorii, w tym m.in.: wpadki PR (brak reakcji firmy Gerber, znanego producenta żywności dla dzieci, na przypadki znalezienia w ich produktach dla niemowląt kawałków szkła, mimo że sporo milusińskich się pokaleczyło), zgrzyty kulturowe (firmy motoryzacyjne nie zwracające uwagi na znaczenia nazw aut w innych językach: Chevy Nova wprowadzony na rynki Ameryki Łacińskiej, mimo że "nova" po hiszpańsku oznacza "nie jedzie"; Mitsubishi Pajero w Hiszpanii, gdzie "pajero" w lokalnym slangu to "onanista").

Książka "Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu" - Matt Haig - oprawa miękka - Wydawnictwo Bellona.