Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 268 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788389355485 |
ISBN: | 83-8935-548-5 |
Data: | 2009-10-01 |
Opis książki:
Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.
Książka "Pomiar rentowności inwestycji marketingowych" - James D. Lenskold - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2004 r.