pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pomiar rentowności inwestycji marketingowych

Autor książki:

James D. Lenskold

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 268 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788389355485
ISBN: 83-8935-548-5
Data: 2009-10-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.

Książka "Pomiar rentowności inwestycji marketingowych" - James D. Lenskold - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2004 r.