Tytuł książki:
Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa
Autor książki:
Wiesława Caputa
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 174 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375566628 |
ISBN: | 978-83-7556-662-8 |
Data: | 2015-03-23 |
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz również potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta.Książka adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami.
Książka "Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa" - Wiesława Caputa - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2015 r.