pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa

Autor książki:

Wiesława Caputa

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 174 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375566628
ISBN: 978-83-7556-662-8
Data: 2015-03-23
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

We współczesnych procesach kreowania wartości, klient coraz częściej uznawany jest za podstawowy zasób, którego potencjał przesądza o kapitałowym zasileniu przedsiębiorstwa. Wartość tego zasobu, z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa, wyceniać należy nie tylko poprzez pryzmat bezpośredniego zasilania kapitałowego, będącego efektem nawiązania i rozwijania transakcyjnych relacji z klientem, lecz również potencjału zasobowego, będącego pochodną wiedzy klienta.

Książka adresowana jest zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką zarządzania wartością klienta i kreowania relacji z klientami.

Książka "Pomiar kapitału klienta w kontekście kreowania wartości przedsiębiorstwa" - Wiesława Caputa - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 174 stron i została wydana w 2015 r.