pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Autor książki:

Magdalena Jaciow, Robert Wolny

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 180x235 mm
EAN: 9788324634026
ISBN: 978-83-246-3402-6
Data: 2011-08-25
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały byćegzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:


  • 1. KIM JEST e-konsument Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.

  • 2. CO KUPUJE e-konsument Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.

  • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.

  • 4. JAK KUPUJE Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.

  • 5. GDZIE KUPUJE W sklepie internetowym czy na aukcji Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu

Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyćfotografię" e-konsumenta oraz jegokoszyka zakupów".

Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.

Książka "Polski e-konsument - typologia, zachowania" - Magdalena Jaciow, Robert Wolny - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2011 r.