Polski e-konsument - typologia, zachowania
Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 180x235 mm |
EAN: | 9788324634026 |
ISBN: | 978-83-246-3402-6 |
Data: | 2011-08-25 |
Opis książki:
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały byćegzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- 1. KIM JEST e-konsument Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
- 2. CO KUPUJE e-konsument Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
- 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
- 4. JAK KUPUJE Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
- 5. GDZIE KUPUJE W sklepie internetowym czy na aukcji Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu
Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyćfotografię" e-konsumenta oraz jegokoszyka zakupów".
Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.
Książka "Polski e-konsument - typologia, zachowania" - Magdalena Jaciow, Robert Wolny - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2011 r.