Pokolenie Z jako wyzwanie współczesnego zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje, media społecznościowe i crowdsourcing
Olga Ławińska, Anna Korombel
Dane szczegółowe: | |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 141 s. |
Wymiar: | 175x245 mm |
EAN: | 9788371939419 |
ISBN: | 978-83-7193-941-9 |
Data: | 2024-06-05 |
Opis książki:
Wprowadzenie
CZĘŚĆ I
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA – UJĘCIE TEORETYCZNE
Rozdział 1
Kim jest pokolenie Z? Cechy i wartości przedstawicieli pokolenia Z
Rozdział 2
Zarządzanie relacjami z klientem i jego wiedzą w mediach społecznościowych
Rozdział 3
Crowdsourcing przykładem procesu przekształcania klientów z pasywnych odbiorców produktów w aktywnych współtwórców wartości
Rozdział 4
Oczekiwania pokolenia Z wobec cech menedżerów i warunków pracy
CZĘŚĆ II
BUDOWANIE RELACJI Z POKOLENIEM Z PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
Rozdział 5
Metodyka badań własnych
Rozdział 6
Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w mediach społecznościowych
Rozdział 7
Zaangażowanie przedstawicieli pokolenia Z w rozwój przedsiębiorstw za pośrednictwem crowdsourcingu
Rozdział 8
Oczekiwania przedstawicieli pokolenia Z wobec cech i kompetencji ich potencjalnych bezpośrednich przełożonych (menedżerów)
Rozdział 9
Wnioski z badań własnych
Zakończenie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
Książka "Pokolenie Z jako wyzwanie współczesnego zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje, media społecznościowe i crowdsourcing" - Olga Ławińska, Anna Korombel - oprawa miękka - Wydawnictwo . Książka posiada 141 stron i została wydana w 2023 r.