pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pokolenie Z jako wyzwanie współczesnego zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje, media społecznościowe i crowdsourcing

Autor książki:

Olga Ławińska, Anna Korombel

Dane szczegółowe:
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 141 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788371939419
ISBN: 978-83-7193-941-9
Data: 2024-06-05
Cena wydawcy: 42.42 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wprowadzenie
CZĘŚĆ I
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA – UJĘCIE TEORETYCZNE
Rozdział 1
Kim jest pokolenie Z? Cechy i wartości przedstawicieli pokolenia Z
Rozdział 2
Zarządzanie relacjami z klientem i jego wiedzą w mediach społecznościowych
Rozdział 3
Crowdsourcing przykładem procesu przekształcania klientów z pasywnych odbiorców produktów w aktywnych współtwórców wartości
Rozdział 4
Oczekiwania pokolenia Z wobec cech menedżerów i warunków pracy
CZĘŚĆ II
BUDOWANIE RELACJI Z POKOLENIEM Z PRZEZ WSPÓŁCZESNE PRZEDSIĘBIORSTWA W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
Rozdział 5
Metodyka badań własnych
Rozdział 6
Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w mediach społecznościowych
Rozdział 7
Zaangażowanie przedstawicieli pokolenia Z w rozwój przedsiębiorstw za pośrednictwem crowdsourcingu
Rozdział 8
Oczekiwania przedstawicieli pokolenia Z wobec cech i kompetencji ich potencjalnych bezpośrednich przełożonych (menedżerów)
Rozdział 9
Wnioski z badań własnych
Zakończenie
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków

Książka "Pokolenie Z jako wyzwanie współczesnego zarządzania przedsiębiorstwem. Relacje, media społecznościowe i crowdsourcing" - Olga Ławińska, Anna Korombel - oprawa miękka - Wydawnictwo . Książka posiada 141 stron i została wydana w 2023 r.