Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 182 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788378146599 |
ISBN: | 978-83-7814-659-9 |
Data: | 2020-06-05 |
Cena wydawcy: 32.03 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka przedstawia teoretyczne podstawy zarządzania jakością w ujęciu zarządzania operacyjnego. Przedstawia zagadnienia teorii jakości, systemów jakości, ekonomiki jakości oraz metod wspomagających zarządzanie jakością i jego doskonalenie. Odbiorcami książki są nie tylko studenci uczelni wyższych, ale także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranci zainteresowani problematyką współczesnego zarządzania jakością.
Książka "Podstawy zarządzania jakością" - Katarzyna Szczepańska - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2017 r.