Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 344 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 978830114324401 |
ISBN: | 83-01-14324-X |
Data: | 2001-01-15 |
Opis książki:
Książka jest zarówno znakomitym podręcznikiem dla studentów kierunków zarządzania, jak i wygodnym poradnikiem dla praktyków-menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami produkcyjnymi i usługowymi, poszukujących źródeł sprawdzonej głębokiej wiedzy, służącej zrozumieniu problemów kompleksowego zarządzania jakością (TQM). Przedstawia i podkreśla znaczenie pomiarów, strategii i systemów jakości we współczesnych przedsiębiorstwach, "skazanych" na konkurowanie. Podręcznik złożony jest z 3 części, w których autorzy omawiają: - podstawowe zasady TQM, - metody stosowane w TQM, - zarządzanie procesami TQM i ich doskonalenie. Głównymi zaletami książki są: - syntetyczne ujęcie tematu, - prostota i jasność wykładu, - przykłady z praktyki gospodarczej, ukazujące systemowe podejście do budowy i wdrażania polityki firmy, zmian strukturalnych i doskonalenia procesowego, - fachowe tłumaczenie znawcy tematu.
Książka "Podstawy zarządzania jakością" - Jens J. Dahlgaard, Kai Kristensen, Gopal K. Kanji - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 344 stron i została wydana w 2004 r.