Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 386 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788320819168 |
ISBN: | 978-83-2081-916-8 |
Data: | 2011-01-14 |
Opis książki:
Doskonalenie instytucji stanowi jeden z kluczowych obszarów warunkujących jej sprawne funkcjonowanie. W książce przedstawiono system audytu wewnętrznego jako koncepcję zarządzania i instrument doskonalenia instytucji przez wyeksponowanie funkcji kontrolnej i doradczej audytu. System audytu wewnętrznego może być stosowany we wszystkich podmiotach prowadzących działalność społeczno-gospodarczą.
Książka składa się z dwóch powiązanych ze sobą części. W części pierwszej przedstawiono podstawy teoretyczno-metodologiczne audytu wewnętrznego (istotę audytu i systemu audytu wewnętrznego, jego klasyfikację, formy organizacyjne oraz metodyki stosowania), natomiast w części drugiej przybliżono praktykę wykorzystania audytu wewnętrznego.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów MBA oraz studiów podyplomowych, a także uczestników kursów doskonalących wiedzę z zakresu audytu wewnętrznego.
Książka została przygotowana przez zespół pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Analiz Strategicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest ona efektem wieloletniej pracy naukowo-badawczej i dydaktycznej autorów, dotyczącej audytu wewnętrznego jako koncepcji zarządzania. Działalność pracowników Katedry koncentruje się bowiem wokół problematyki metodologii nauk o zarządzaniu, zarządzania strategicznego oraz audytu wewnętrznego. W dociekaniach badawczych przeważają aspekty użytkowe oparte na podstawach teoretycznych i metodologicznych zarządzania jako dyscypliny naukowej.
Książka "Podstawy wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach" - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 386 stron i została wydana w 2011 r.